Thursday, October 18, 2012

final exam arrive soon !

hye dear blogger, it's been a long time I don't see you kan :') . rindu nak type panjang2. macam biasa la luah kan perasaan. hehe. oooo.. kkk ( tarik nafas dulu). sepanjang aku kat politeknik , semester yang paling memenatkan, byk tekanan, byk dugaan , byk masalah adalah semester ni. semester 3 !! paling banyak kene perah otak. subject2 jugak agak tough. lagi2 subject operation management. haishhh. daripada awal sem smpi la nk final , ape yg aku blaja aku pun tak tau. mcm tak blaja ape2. tapi tade la tak phm lgsg , hehe. paham gitu2 je pun. PAPER FIRST BEB FINAL NANTI !! arghh. lagi aku stress pkir pasal final nih. tetapi dengan rungutan semua ini , alhamdulillah aku dapat atasinya dgn baik walau pun tak nak baik sgt kan. hehe but I still can handle it. 

Semester 3 ni jugak la telah memberi impak yang besar kat aku. banyak bende dah berubah. orang kate "semakin kite membesar, semakin matang la pemikiran kite". haaaa gitu. haha. bergune la otak aku jugak. alhamdulillah la. Selain itu jugak, aku dah pandai masak BEB ! hihi. tu yg paling ketara tapi yang simple2 je la. yang berat2 belum pas lagi. hehe. walaubagaimana pun, aku beruntung dpt housemate yg baik, pndi masak, sporting, lawak. Anyway, for this final exam I will do my best !! Insyaallah.. amin~