Saturday, February 11, 2012

I don't like this feeling at all

sejak duduk kat kedah ni kan, perasaan aku semakin lama semakin lain. aku tak rase aku jadi diri sendiri. I'm just being someone that I don't know. I don't know why can be like this. just hope I'm be myself again. I miss when I'm feel happy feeling, laughing moments, do jokes with my friends, comfort with everyone. but now its difference at all. mungkin aku ade buat something wrong ngn sape2 ke, buat org menyampah ke. but aku tak rase aku buat salah ape2. mungkin aku tak perasan ape yang aku buat. hmmmm. I just need an energy to be more stronger to face all this problem. Ya Allah, kau ampunkalah dosa-dosa ku.  berikanlah aku kekuatan untuk aku hadapi dugaan mu ini. Ya Allah, bukakanlah mata ku ini untuk aku nmpk kebenaran dan boleh menilai yang mana baik atau buruk dan kau jadikanlah aku seorang yang ceria. engkau berikanlah aku kebahagiaan di dunia mahupun di akhirat. amin.